You can also delete the %1$s you sent from the inboxes of other group members by checking "Unsend my messages".
111
ניתן למחוק את ה%1$s ששלחת מתיבות הדואר הנכנס של שאר החברים בקבוצה על ידי סימון "בטל את שליחת ההודעות שלי".
106/111
Yedidya Laufer,
May 1, 2019 at 12:53
ניתןאתה יכול למחוק את ה%1$s ששלחת מתיבות הדואר הנכנס של שאר החברמשתמשים בקבוצה על ידי סימון "בטל את שליחת ההודעות שלי".
108/111
Yedidya Laufer,
Mar 23, 2019 at 21:15
ניתן למחוק את ה%1$s ששלחת מתיבות הדואר הנכנס של שאר החברמשתמשים בקבוצה על ידי סימון "בטל את שליחת ההודעות שלי".
104/111
Main,
Mar 24, 2019 at 12:37
ניתן למחוק את ה%1$s ששלחת מתיבות הדואר הנכנס של שאר החברים בקבוצה על ידי סימון "בטל את שליחת ההודעות שלי".
102/111
Yedidya Laufer,
Apr 28, 2019 at 20:24